9 συμβουλές για να αριστεύσεις στη συνέντευξη

sda

 

Κλείσατε την πολυπόθητη συνέντευξη και σας λούζει κρύος ιδρώτας; Κακά τα ψέματα η συνέντευξη είναι μία σύντομη αλλά και ψυχοφθόρα διαδικασία που δυστυχώς κρίνεται στις λεπτομέρειες! Aκολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να προετοιμαστείτε καταλλήλως και να κερδίσετε τις εντυπώσεις…και τη θέση.

 

1. Το μυστικό για μία πετυχημένη συνέντευξη είναι η προετοιμασία.
Καταρχήν φροντίστε να έχετε μαζί σας αντίγραφο του βιογραφικού σημειώματος και δουλέψτε τις απαντήσεις σας στις πιθανές ερωτήσεις .
Κατά δεύτερον συλλέξτε πληροφορίες για τον φορέα, την επιχείρηση που προσεγγίζετε ώστε να είστε ενημερωμένες. Έτσι θα μπορείτε να υποβάλλετε ερωτήσεις ή ιδέες βελτίωσης κατά τη διάρκεια της συνέντευξης . Δεν αξίζει να χάσετε μία θέση εργασίας επειδή δεν googl-άρατε!

 

2. Υπολογίστε το χρόνο που θα χρειαστείτε για να φτάσετε στο χώρο της συνέντευξης και φροντίστε να είστε και λίγο πιο νωρίς. Η συνέπεια προδιαθέτει θετικά τον συνεντευκτή. Απεναντίας η αργοπορία μετράει ως μείον.
3. Δείξτε ότι θέλετε πραγματικά τη θέση, ότι παθιάζεστε με το αντικείμενο της εργασίας. Όταν ολοκληρώσετε τη συνέντευξη ευχαριστήστε το μελλοντικό σας αφεντικό για την ευκαιρία. Για να κάνετε ακόμη καλύτερη εντύπωση μπορείτε να στείλετε την ίδια μέρα κι ένα ευχαριστήριο e-mail.

 

4.Υιοθετήστε το κατάλληλο dress-code . Προσαρμόστε το ντύσιμό σας ανάλογα με το περιβάλλον εργασίας στο οποίο θα κληθείτε να δουλέψετε π.χ. αν δώσετε συνέντευξη σε μία εταιρεία προτιμήστε ένα ανδρόγυνο λουκ ή μία pencil φούστα. Γενικά φροντίστε να είστε περιποιημένες, ελαφρά μακιγιαρισμένες και να φοράτε ρούχα που σας χαρίζουν αυτοπεποίθηση.

 

5. Ένα από τα συχνότερα στρατηγικά λάθη είναι οι μονολεκτικές απαντήσεις. Αιτιολογήστε τις απαντήσεις σας παραθέτοντας παραδείγματα από την προϋπηρεσία σας ενώ τονίζετε τα προτερήματά σας. Μην αυτοσαμποτάρετε τον εαυτό σας, κάντε έμμεση αναφορά στα κατορθώματα σας.

 

6.Επαγγελματική παγίδα No2: να κακολογείτε τον προηγούμενο εργοδότη . Είναι αντιεπαγγελματικό να μιλήσετε με αυτό τον τρόπο, κρατήστε τους τύπους γιατί εύλογα θα σκεφτεί ότι θα πράξετε το ίδιο στο μέλλον.

 

7. Θυμάστε στα Φιλαράκια πως η Φοίβη έδειχνε στη Ρέιτσελ πώς να κάνει τη σωστή χειραψία στη συνέντευξη; Αν ναι είστε σε καλό δρόμο. Αν όχι ακολουθήστε τα εξής βήματα. Μπείτε στο γραφείο και συστηθείτε με σταθερότητα , αυτοπεποίθηση και χαμόγελο. Σφίξτε το χέρι του πιθανού εργοδότη σας με το βλέμμα προσηλωμένο πάνω του.
Επαναλάβετε τη θερμή χειραψία κι όταν φύγετε από το γραφείο.

 

8. Nα προσέξετε τη στάση του σώματος και να μην παίζετε με αντικείμενα καλύπτοντας τη νευρικότητα σας . Γείρετε ελαφρώς μπροστά (δείχνει αυτομάτως ότι ενδιαφέρεστε) ενώ διατηρείτε οπτική επαφή με συνομιλητή. Φυσικά από πριν έχετε απενεργοποιήσει το κινητό σας για να μην αποσπάει τίποτα την προσοχή σας.

 

9.Τέλος καλό θα ήταν ν΄ αποφύγετε ερωτήσεις για το μισθό, το ωράριο και τις διακοπές των Χριστουγέννων.

 
Καλή επιτυχία!

 

Comments

comments

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>