Τί μπορούν να προκαλέσουν οι αυξημένες καθημερινές υποχρεώσεις!

ypoxrewseis

Πριν λίγες ημέρες, λάβαμε την επιστολή της φίλης Μυρτούς που μέσα από τη δική της πικραμένη ιστορία ζητούσε απεγνωσμένα να ξεφύγει από τον όγκο των υποχρεώσεων της.

Θελήσαμε όπως και άλλες φορές να τα δημοσιεύσουμε μαζί γιατί ξέρουμε πόσο η καθημερινή κούραση και ο όγκος των υποχρεώσεων εξαντλεί το σώμα αλλά και τη ψυχή μας.

Οι λόγοι που οι πολλές καθημερινές υποχρεώσεις προκαλούν εξάντληση είναι πολλοί και για τον καθένα από εμάς ξεχωριστοί.

Άλλωστε,  το σώμα είναι μα μηχανή που θέλει ενέργεια για να δουλέψει.

Όταν εμείς δε βάζουμε όρια, δεν τρεφόμαστε σωστά και έχουμε έλλειψη βιταμινών το σώμα μάς χτυπάει τον κώδωνα του κινδύνου.

Ωστόσο αν εγκαίρως αφουγκραζόμαστε το σώμα μας, λαμβάνουμε καλή τροφή και συμπληρώματα διατροφής οι περίοδοι έντονου στρες αντιμετωπίζονται κάπως πιο εύκολα.

Οι πιο συχνοί λόγοι κόπωσης και βέβαια εξάντλησης είναι οι εξής υποχρεώσεις: 

Δουλειά!

Η ζωή σου είναι deadlines, υπερωρίες και projects που σε αποκλείουν από κάθε κοινωνική δραστηριότητα; Χαλάρωσε, μοίρασε αρμοδιότητες, βάλε πρόγραμμα και σκέψου ότι δουλεύεις για να ζεις και δε ζεις για να δουλεύεις.

Ξενύχτια!

Δεν ισχύει μόνο αν είσαι party animal. Ακόμα κι αν κάνεις χαζά ξενύχτια μπροστά από τον υπολογιστή, επιβαρύνεις τον οργανισμό σου και νιώθεις κόπωση. Δεν αρκεί μόνο να κοιμάσαι 8 ώρες την ημέρα, αλλά και να πέφτεις στο κρεβάτι σου νωρίς!

Διατροφή!

Κρατιέσαι όλη μέρα με καφέδες και τυρόπιτες και το βράδυ καταφεύγεις στο delivery; Μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε βιταμίνες θα σε βοηθήσει να γεμίσεις ενέργεια για να αντιμετωπίσεις την ημέρα σου.

Ιατρικοί λόγοι!

Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες εξετάσεις; Έλεγξε τον θυρεοειδή, τον αιματοκρίτη και το σίδηρό σου κι αν η κόπωση επιμένει, επισκέψου το γιατρό σου.

Δείτε ακόμη:

Η κόρη του ματιού αποκαλύπτει τις σκέψεις μας! Δείτε πώς!

Comments

comments

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>