Η θαυματουργή δίαιτα που υπόσχεται να χάσετε κιλά των Χριστουγέννων!

Για να χάσουμε κιλά και να διατηρηθούμε πρέπει να αλλάξουμε ολοκληρωτικά την στάση μας προς την διατροφή και να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής.

Επίσης, ο Ιανουάριος είναι πάντα ο μήνας που ξεκινάμε την σωστή διατροφή με συνδυασμό με καθημερινή άσκηση, καθότι τα Χριστούγεννα κάναμε τις ατασθαλίες μας!

Αρχικά να εξηγήσω τ;i είναι δίαιτα. ΔΙΑΙΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ.

Αυτό αφορά την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, την σωματική άσκηση και την ψυχολογική μας κατάσταση.

Άρα δίαιτα δεν είναι απλά ένα πρόγραμμα διατροφής που το κάνουμε μετά ή πριν τα Χριστούγεννα.

Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι δεν είναι ανάγκη να στερηθείτε τίποτα για να κάνετε διατροφή. Α

ρκεί όλα να είναι με μέτρο!

Η δίαιτα που υπόσχεται να χάσετε κιλά αμέσως μετά τα Χριστούγεννα στην πραγματικότητα δεν είναι αυτό φίλες μου που σάς προτείνουμε αλλά μια αλλαγή στις συνήθειές σας.

Αλλάξτε τον τρόπο ζωής σας και βάλτε την γυμναστική καθημερινά στο πρόγραμμα σας.

Συνδυάστε την με μια σωστή διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, πλούσια σε φαγητά ολικής αλέσεως, μειωμένη σε λιπαρά και προσεγμένη στην ποσότητα που καταναλώνετε και θα έχετε τα τόσο ποθητά αποτελέσματα που θέλετε και μια καλή υγεία.

Ακολουθήστε αυτό το απλό διατροφικό πρόγραμμα που δεν χρειάζεται ιδιαίτερο μαγείρεμα και θα δώσετε απίστευτη ώθηση στον οργανισμό μας, χάνοντας 1,5-2 κιλά την εβδομάδα, οπότε περίπου 8 κιλά σε 1 μήνα.

Πώς θα πετύχει η δίαιτά σας για να χάσετε κιλά αμέσως μετά τα Χριστούγεννα (tips)

1. Είναι πολύ σημαντική η λήψη τριών κυρίως γευμάτων ημερησίως.

Χρειάζεται να απολαύσετε τα γεύματά σας, τρώγοντας αργά και μασώντας καλά την τροφή σας, προκειμένου να δώσετε τον χρόνο στον οργανισμό να συνειδητοποιήσει ότι χόρτασε.

Έτσι θα εμφανιστεί το αίσθημα του κορεσμού, το οποίο χρειάζεται 20 λεπτά μετά τη λήψη της τροφής.

2. Θα πρέπει να τρώτε τακτικά κάθε 3 -4 ώρες, να μην καταναλώνετε τροφές με ζάχαρη και να καταναλώνετε απαραίτητα 2-3 λίτρα υγρών χωρίς θερμίδες την ημέρα, όπως νερό και τσάι.

Εάν προσθέσετε λίγη άσκηση (3 φορές την εβδομάδα για 30 – 45 λεπτά) και κάποια συμπληρώματα διατροφής θα πετύχετε τα αποτελέσματα στην απώλεια βάρους πολύ πιο γρήγορα.

3.Αρχίστε να περπατάτε λίγο πιο γρήγορα από το συνηθισμένο, καθώς αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάψετε μερικές επιπλέον θερμίδες.

Ο στόχος είναι μία ταχύτητα 4 χιλιόμετρα την ώρα.
Στο γραφείο, βάλτε ένα χρονόμετρο σε ένα ρολόι ή στο τηλέφωνό σας και κάθε 20 λεπτά, απλά σηκωθείτε και περπατήστε έστω και για λίγα δευτερόλεπτα.

Ετσι το σώμα αρχίζει να επιβραδύνει την ποσότητα των θερμίδων που καίτε, οπότε με το να κινείστε κάθε 20 λεπτά το κρατάτε πλήρως ενεργό.

Κόψτε τα μπισκότα και προτιμήστε ένα smoothie για να έχετε χαμηλές θερμίδες και πολλές βιταμίνες.

4. Χοροπηδώντας για 10 λεπτά μπορείτε να κάψετε μέχρι και 135 θερμίδες και ταυτόχρονα σμιλεύετε και τονώνετε το κάτω μέρος του σώματος σας.

5. Μείνετε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, βάζοντας βρώμη στα smoothies σας.

Βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας και σας βάζουν λιγότερο στον πειρασμό για παχυντικά σνακ στο γραφείο

6. Ανεβείτε δύο δύο τα σκαλοπάτια εξασκώντας τους μηρούς.

7. Η μουσική είναι ένα μεγάλο κίνητρο. Δημιουργήστε μία λίστα τραγουδιών που θα σας παρακινούν να εξασκηθείτε.

Διαβάστε επίσης:

Το τρικ για να κάνεις τους τέλειους γλουτούς!

 

Comments

comments

 

Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

 

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>