Γυρίστε το χρόνο πίσω μέσω της… διατροφής

 

diatrofh

H ισορροπημένη διατροφή με απώτερο στόχο την απώλεια κιλών προτού υποδεχτούμε το νέο έτος.

Αντί να καταφύγετε σε εξαντλητικές δίαιτες-νηστείες προτείνουμε κάποιες κατευθυντήριες γραμμές , έξυπνα διατροφικά tips  αφενός για να απολαύσετε τα χριστουγεννιάτικα εδέσματα χωρίς ενοχές αφετέρου για να κάνετε μία θεαματική εμφάνιση στο γιορτινό τραπέζι.

Πώς θα γυρίσουμε το χρόνο πίσω μέσω της διατροφής;

Δώστε βάση και στις διατροφικές «παγίδες» των Χριστουγέννων γιατί ακόμη και οι πιο εγκρατείς παρασύρονται κι ενδίδουν.

Πάντα βέβαια πρέπει να έχουμε στο νου μας την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής  όπου κάθε επίπεδο της «φιλοξενεί» συγκεκριμένες ομάδες τροφίμων.

Περιλαμβάνει την υψηλή κατανάλωση υδατανθράκων & φυτικών ινών και την αντίστοιχη χαμηλή κατανάλωση κόκκινου κρέατος.

Σημαντικό βοήθημα είναι και οι Εθνικοί Διατροφικοί Οδηγοί  που περιλαμβάνουν σύγχρονες , τεκμηριωμένες πληροφορίες για κάθε θέμα διατροφής (π.χ κατανάλωση τροφών κατά την εγκυμοσύνη, την γαλουχία).

Το φαγητό είναι απαραίτητο για να επιβιώσουμε, καθώς αποτελεί την πηγή όλων εκείνων των διατροφικών στοιχείων που μπορούν να βοηθήσουν τον οργανισμό στη σωστή δόμηση των ιστών, την ανάπτυξη, την σωστή άμυνα, αλλά και την εξασφάλιση της ευζωίας και της μακροζωίας.

Ολοκληρώνοντας πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και την ηλικία μας. Σύμφωνα με τον κλινικό διαιτολόγο-βιολόγο Χάρη Δημοσθενόπουλο (προϊστάμενο του Διαιτολογικού Τμήματος στο Λαϊκό Νοσοκομείο της Αθήνας) οι διατροφικές ανάγκες για τις γυναίκες διαμορφώνονται αναλόγως με την ηλικιακή ομάδα.

Διαβάστε σχετικα: 

Φοβερά Tips: Πώς να φαίνεσαι 10 χρόνια νεότερη με τη δύναμη του μακιγιάζ!

Comments

comments

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>