Η σούπερ δίαιτα της Βίκυς Χατζηβασιλείου!

xatzivasilioy

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου διατηρεί μια τέλεια σιλουέτα και ένα  σούπερ γυμνασμένο κορμί και συχνά μοιράζεται τα μυστικά της με τους φίλους και τους θαυμαστές της.

Η παρουσιάστρια σύμφωνα με το tvstar έκανε την παρακάτω δίαιτα και έχασε πέντε κιλά σ’ ένα μήνα.

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου έχει ένα από τα ωραιότερα σώματα της σόου μπιζ, το οποίο διατηρεί με καλή διατροφή και πολλή άσκηση.

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου γυμνάζεται πολύ, παίζει επαγγελματικά beach volley και κάθε καλοκαίρι είναι από τις αγαπημένες των παπαράτσι που την απαθανατίζουν με τα μαγιό της.

Και δεν κρύβει ότι προσέχει και επιδίδεται σε θεραπείες.

Η σούπερ δίαιτα της Βίκυς Χατζηβασιλείου  για να χάσεις 5 κιλά σε 30 ημέρες.

Η σούπερ δίαιτα της παρουσιάστριας είναι εύκολη υγιεινή και ευεργετική για την υγεία μας, μιας και είναι ειδικά σχεδιασμένη να προστατεύσει όσους πάσχουν από υπέρταση ή διαβήτη.

Το μενού είναι απλό και επικεντρώνεται σε πραγματικό, ποιοτικό φαγητό, πλούσιο σε φρούτα και λαχανικά, σε ισορροπία πρωτεϊνών και υδατανθράκων.

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1 φλιτζ. γάλα 1,5%, 50 γρ. κέικ

Δεκατιανό: 1 φλιτζ. τσαγ. χυμό πορτοκάλι ή ρόδι ή βατόμουρο

Μεσημεριανό: 150 γρ. κοτόπουλο στο φούρνο, 180 γρ. πατάτες φούρνου, 1 πιάτο σαλάτα, 2 κγ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 μπανάνα, ή 2 φρούτα, ή 23 γρ. μαύρη σοκολάτα, ή 37 γρ. αμύγδαλα ανάλατα

Δείπνο: 1 πιάτο σαλάτα, 2 κγ. ελαιόλαδο, 30 γρ. παξιμάδι ή κρουτόν

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: 1 φλιτζ. τσαγ. 1,5%, 30 γρ. δημητριακά ολικής άλεσης

Δεκατιανό: 1 σπανακόπιτα

Μεσημεριανό: 150 γρ. σαρδέλες φούρνου, 1 πιάτο σαλάτα, 2 κγ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 μπανάνα, ή 2 φρούτα, ή 23 γρ. μαύρη σοκολάτα, ή 37 γρ. αμύγδαλα ανάλατα

Δείπνο: 1 τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως και τυρί με χαμηλά λιπαρά

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: 1 φλιτζ τσαγ. χυμό πορτοκάλι, 2 φρυγανιές με 2 κ.γ. μέλι

Δεκατιανό: 1 φλιτζ. τσαγ. χυμό πορτοκάλι ή ρόδι ή βατόμουρο

Μεσημεριανό: 200 γρ. μελιτζάνεδ παπουτσάκι, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 60 γρ. τυρί φέτα

Δείπνο: 1 μπανάνα, ή 2 φρούτα, ή 23 γρ. μαύρη σοκολάτα, ή 37 γρ. αμύγδαλα ανάλατα Απογευματινό: 1 κεσεδάκι γιαούρτι 2%, 30 γρ. δημητριακά, 1 μήλο, 1 κγ. μέλι

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: 50 γρ. κέικ

Δεκατιανό: 1 φλιτζ. τσαγ. χυμό πορτοκάλι ή ρόδι ή βατόμουρο

Μεσημεριανό: Ψαρόσουπα (90 γρ. ψάρι, 1 πιάτο σούπα με ρύζι, 90 γρ. πατάτα βραστή, βραστά λαχανικά, 2 κ.γ. ελαιόλαδο)

Απογευματινό: 1 φρούτο (εκτός μπανάνας)

Δείπνο: 200 γρ πίτσα
Αργότερα: 1 φλιτζ τσαγ. τσάι με 1 κγ. Μέλι

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό: 1 φλιτζ. τσαγιού, χυμό πορτοκάλι, 2 φρυγανιές με 2 κ.γ. μέλι

Δεκατιανό: 1 φλιτζ. τσαγιού χυμό πορτοκάλι ή ρόδι ή βατόμουρο

Μεσημεριανό: 250 γρ. ρεβίθια ή φασόλια, 1 φρυγανιά, 60 γρ τυρί φέτα

Απογευματινό: 1 μπανάνα, ή 2 φρούτα, ή 23 γρ. μαύρη σοκολάτα, ή 37 γρ. αμύγδαλα ανάλατα

Δείπνο: 1 τοστ με ψωμί ολικής αλέσεων και τυρί με χαμηλά λιπαρά

ΣΑΒΒΑΤΟ

Πρωινό: 1 κράκερ, 1 κ.γ. μαρμελάδα

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: 1 αυγό βραστό, 1 φέτα ψωμί, 1 πιάτο σαλάτα, 2 κ.γ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 φρούτο εκτός μπανάνας

Δείπνο: 1 μερίδα εστιατορίου της επιλογής σου χωρίς σάλτσες+ Σαλάτα με σος βινεγκρέτ, +1 ποτήρι κρασί, +1 μικρή μερίδα γλυκό σαν παστάκι

ΚΥΡΙΑΚΗ

Πρωινό: 1 φλ γάλα 1,5%, 2 μπισκότα με πολυδημητριακά

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: 120 γρ μπιφτέκι, 180 γρ πουρέ πατάτας, 1 πιάτο σαλάτα, 1 κγλ ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 μπανάνα, ή 2 φρούτα, ή 23 γρ. μαύρη σοκολάτα, ή 37 γρ. αμύγδαλα ανάλατα

Δείπνο: 1 σουβλάκι με πίτα αλάδωτη και ελάχιστη σως
Αργότερα: 1 φλ τσάι με 1 κγλ μέλι

Τα υπερβολικά κιλά είναι μια πάθηση που χαρακτηρίζεται από την αύξηση του σωματικού βάρους και τη συσσώρευση λίπους σε διάφορα σημεία του σώματος.

Αυτή η πάθηση είναι ιδιαίτερα κοινή σε άτομα που ακολουθούν καθιστική ζωή και ακολουθούν κακή διατροφή πλούσια σε λιπαρά, σάκχαρα κι επεξεργασμένες τροφές.

Η εν λόγω δίαιτα της Βίκυς Χατζηβασιλείου υπόσχεται πως δε θα πεινάσεις και δε θα σου λείψει κανένα συστατικό, ενώ θα χάνεις κιλά χωρίς ούτε καν να το καταλαβαίνεις!

Η σούπερ δίαιτα της Βίκυς Χατζηβασιλείου  για να χάσεις  κιλά δεν μπορεί να εφαρμοστεί πάνω από 60 ημέρες.

Για την καταπολέμηση των περιττών κιλών και άλλων σχετικών παθήσεων η σούπερ αυτή δίαιτα υπόσχεται παράλληλα και τόνωση του οργανισμού.

Διαβάστε σχετικά:

Yπερτροφές: Είναι όντως τόσο ‘’θαυματουργές’’ όσο αναφέρουν;

Comments

comments

 

Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

 

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>