9 ενέργειες για να βοηθήσετε κάποιον δικό σας άνθρωπο που πάσχει από “Κρίσεις Πανικού”

Οι κρίσεις άγχους ή κρίσεις πανικού είναι ψυχικές διαταραχές από τις οποίες πάσχουν πολλοί ενήλικες και ανήλικοι και θεωρούνται υπεύθυνες για την απομόνωση πολλών εκατομμυρίων ανθρώπων σ’ όλο τον κόσμο.

Δικός σας άνθρωπος, πάσχει από κρίσεις άγχους; 9 ενέργειές-που αφού τις διαβάσετε  θα πρέπει να τις υιοθετήσετε-  θα τον βοηθήσουν να το ξεπεράσει ευκολότερα.

Σωτήριο στην αντιμετώπιση των ψυχικών διαταραχών είναι ένας δυνατός κύκλος από φίλους, ερωτικούς συντρόφους και συγγενείς, ο οποίος με την υποστήριξη του και με την κατανόηση του μπορεί να κάνει θαύματα. Η Huffington Post ζήτησε από τους αναγνώστες της που πάσχουν από αυτές τις ψυχικές διαταραχές να μοιραστούν τις ιδέες τους και τις σκέψεις τους γι αυτό που αισθάνονται και που ζητάνε και εμείς που διαβάσαμε το εν λόγω άρθρο στο πρώτο θέμα σάς το παρουσιάζουμε θεωρώντας πως οι κρίσεις αυτές ταλανίζουν μεγάλο μέρος ανθρώπων και ίσως και οικείων μας.

Τι πρέπει να γνωρίζετε λοιπόν αν το αγαπημένο σας πρόσωπο πάσχει από κρίσεις άγχους;

1. Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να ακούτε

«Δεν χρειάζεται να έχετε τις απαντήσεις. Δεν μπορείτε να το διορθώσετε ακόμα και αν το θέλετε. Απλά ακούστε. Αφήστε τους να γνωρίζουν ότι είστε εκεί γι αυτούς. Δώστε τους χώρο αν το χρειάζονται, ή αν χρειάζονται μια αγκαλιά μη διστάσετε να τους τη δώσετε», αναφέρει χαρακτηριστικά η Allyson L.

2. Αναγνωρίστε το άγχος τους, αντί να το αγνοείτε

«Μην το αντιμετωπίζετε (το άγχος) σαν να είναι ένα περαστικό πράγμα ή σαν να μην υπάρχει» υποστηρίζει η Jenn S.
3. Η υποστήριξή σας σημαίνει πολλά γι΄αυτούς

«Είμαι με το αγόρι μου ένα χρόνο σχεδόν. Ξέρω ότι δεν είμαι το πιο εύκολο άτομο για να αγαπήσει κάποιος. Νευριάζω και ξεσπάω πάνω του πολλές φορές, ενώ κάποιες από αυτές αναρωτιέμαι γιατί το κάνω. Όταν όμως σκέφτομαι πάρα πολύ και έχω αμφιβολίες, αυτός έρχεται κοντά μου και με υποστηρίζει ενώ δέχεται τις διαφορές μας και μου δείχνει την αγάπη του ακόμα και όταν εγώ η ίδια δυσκολεύομαι να αγαπήσω τον εαυτό μου».

4. Μην αναφέρετε φράσεις όπως «απλά ηρέμησε» ή ότι «αυτό είναι παράλογο»

«Τέτοιου είδους φράσεις είναι εξίσου ενοχλητικές όσο ενοχλητικό είναι το νερό για τις γάτες. Ξέρουμε 1000% ότι τις περισσότερες φορές αυτό που νιώθουμε είναι παράλογο αλλά ακούγοντας το και από εσάς δε σημαίνει ότι ταυτόχρονα θα φύγει μαγικά από το μυαλό μας».

5. Μην το παίρνετε προσωπικά, όταν έχουν μια κακή μέρα

«Να ξέρετε ότι το άγχος μας δεν προέρχεται από εσάς, ακόμα και αν αυτό ενεργοποιείται όταν βρισκόμαστε μαζί. Αισθανόμαστε έντονα συγκλονισμένοι. Δοκιμάστε να μας προσφέρετε κάτι που θα μας βοηθήσει να μας αποσπάσει την προσοχή ή να μειώσει την ένταση του άγχους μας…

Προσφέρετε μας μία απόδραση ή οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να μειώσει τα συμπτώματά μας», υποστηρίζει ο Ryan N.

6. Κάντε μία έρευνα για την κατάστασή τους- μπορεί να σας βοηθήσει να τους καταλάβετε

«Να ενημερώνεστε σχετικά με την ασθένειά μας. Κατανοήστε τα συναισθήματα και το τι πραγματικά αντιμετωπίζει ο/η σύντροφό σας και αντιμετωπίστε τον με τον ίδιο τρόπο που θα το κάνατε για ένα άτομο που έχει μια σωματική ασθένεια», δηλώνει η Melissa J.

7. Ενθαρρύνετε τους να προσέχουν τον εαυτό τους

«Συμμετάσχετε και εσείς μαζί τους σε υγιείς αθλητικές δραστηριότητες όπως είναι η γιόγκα, ο χορός και το περπάτημα. Η ενθάρρυνση σημαίνει επίσης να του δίνετε και χρόνο για να μπορεί να τα κάνει ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κρατήσετε τα παιδιά που και που», αναφέρει χαρακτηριστικά η Sandra B.

8. Υπενθυμίστε τους ότι δεν πρέπει να ντρέπονται αν θέλουν να ζητήσουν επαγγελματική βοήθεια

«Ενθαρρύνετε το/τη σύντροφό σας να επισκεφτεί έναν ψυχοθεραπευτή. Να κάνει μία ψυχοθεραπεία για το άγχος, καθώς είναι κάτι που μπορεί να σώσει τη ζωή του, να αυξήσει τη συνολική ευημερία του και φυσικά να βελτιώσει τη σχέση σας», δηλώνει η Hope J

9. Θυμηθείτε: Δεν είναι όλα τα άγχη το ίδιο

«Ο σύζυγός μου και εγώ πάσχουμε από σοβαρό άγχος και κατάθλιψη. Ενώ και οι δύο υποφέρουμε, μας επηρεάζει με διαφορετικό τρόπο και αυτό που μπορεί να βοηθάει εμένα, μπορεί να μην βοηθάει τον ίδιο. Εγώ χρειάζομαι φυσική επαφή και σιγουριά. Αυτός χρειάζεται χώρο. Γνωρίστε τι πραγματικά βοηθάει γιατί αυτό θα κάνει τη σχέση σας πιο ισχυρή», επισημαίνει η Melissa Μ.

Comments

comments

 

Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!