Λαιμός-Ντεκολτέ: Η περιοχή που προδίδει την ηλικία μας

Πολλές γυναίκες παρόλο που φροντίζουν το πρόσωπό τους, το σώμα τους, δεν ασχολούνται καθόλου με το λαιμό τους. Κι όμως ο λαιμός μπορεί να φανερώσει την ηλικία σας. Το δέρμα του λαιμού δεν είναι το ίδιο με του προσώπου. Δεν είναι ποτέ λιπαρό γιατί οι σμηγματογόνοι αδένες δεν ασκούν καμιά επίδραση σε αυτό το σημείο. Είναι λοιπόν σπάνιο να εμφανιστούν εκεί ακμή, σπυριά ή τρίχες. Όμως έχει τη τάση να παθαίνει γρηγορότερα αφυδάτωση και να δημιουργεί  ρυτίδες.

Όταν μιλάμε για σημάδια γήρανσης στο λαιμό εννοούμε

– Τη δυσχρωμία και τις κηλίδες που προκαλούνται από την υπερβολική έκθεση στον ήλιο χωρίς τη χρήση αντηλιακού. Ιδιαίτερα προσεκτική θα πρέπει να είσαι όταν φοράς άρωμα, καθώς η ηλιακή ακτινοβολία μπορεί να δημιουργήσει μόνιμες μελαχρώσεις.
– Τις βαθιές κάθετες γραμμές, την εμφάνιση λίπους και τη χαλάρωση της επιδερμίδας (προγούλι ή διπλοσάγονο), που οδηγούν σταδιακά στην αλλοίωση του περιγράμματος του λαιμού.

Φροντίδα και μέτρα πρόληψης

Καθαρισμός: Μη σταματάτε ποτέ μέχρι το πηγούνι το καθαρισμό, συνεχίστε μέχρι και το λαιμό.
Τόνωση: Βρέξετε με τη τονωτική λοσιόν ένα ταμπόν καθαρισμού και περάστε τη περιοχή του λαιμού σας.
Θρέψη: Με το πέρασμα του χρόνου το ποσοστό υαλουρονικού, κολλαγόνου, αμινοξέων, και βιταμινών μειώνεται. Πρέπει να καλύψετε τις ανάγκες με κρέμες που περιέχουν αυτά τα στοιχεία.
Μάσκες ενυδάτωσης: Μια φορά την εβδομάδα κάντε μάσκα στο λαιμό σας. Η μάσκα ενυδατώνει κι αφήνει το δέρμα του λαιμού λείο και απαλό.
Καταναλώστε νερό: Είναι το πιο σημαντικό προϊόν περιποίησης όλου του σώματος μας καθώς προσφέρει ενυδάτωση από μέσα προς τα έξω και έτσι το δέρμα δε “σπάει” τόσο εύκολα όπως όταν θα ήταν αφυδατωμένο ενώ παράλληλα αυξάνεται η ελαστικότητα του.

Tips φροντίδας

Βεβαιωθείτε για τη σωστή σας θέση στον ύπνο. Αν το μαξιλάρι σας είναι ψηλό τότε ο λαιμός θα αναδιπλωθεί από το βάρος του κεφαλιού. Κοιμηθείτε χωρίς μαξιλάρι ιδιαίτερα αν έχετε διπλοσάγονο.
Όταν δουλεύετε γράφετε ή διαβάζετε ακόμα και όταν κάθεστε στο τραπέζι προσέξτε τη στάση σας. Αντί να σκύβετε και να πιέζετε το λαιμό σας, κρατήστε ίσιο το κεφάλι, ανασηκώστε με μια κίνηση της σπονδυλικής στήλης όλο το κορμί σας.
Όταν περπατάτε κρατάτε το λαιμό ίσιο ή ελαφρά στο πλάι.

Comments

comments

 

Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!