Πώς να κάψετε το λίπος στην κοιλιά;

Τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι και όλες θέλουμε να βγούμε με επίπεδη κοιλιά στην παραλία έχουμε να σας προτείνουμε έξυπνους τρόπους για να το κάνετε. Από το να βλέπουμε και να ζηλεύουμε τα μοντέλα με την επίπεδη κοιλιά πρέπει να θυσιάσουμε τις γλυκές συνήθειες που όλοι λατρεύουμε και να μπούμε σε ένα αυστηρό πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής. Το μυστικό για το κάψιμο λίπους στην κοιλιά κρύβεται σε αυτό τον συνδυασμό. Ας ξεκινήσουμε με τις ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε και έχουν άμεσα αποτελέσματα.

Αερόβια άσκηση:

running

Χρειάζεται προπόνηση υψηλής έντασης με μικρής διάρκειας διαλλείματα ανάπαυσης. Eνα παράδειγμα για αερόβια άσκηση είναι να τρέχει κανείς για 30 δευτερόλεπτα με γρήγορο ρυθμό και για άλλα 30 δευτερόλεπτα να επιβραδύνει την ένταση και αυτή η διαδικασία να επαναλαμβάνεται για 20 λεπτά.

Ασκήσεις για μυϊκή ενδυνάμωση:

koiliakoi

Να κάνετε όσους περισσότερους κοιλιακούς μπορείτε. Υπάρχουν πολλά είδη κοιλιακών που μπορείτε να κάνετε όπως:

• τα ροκανίσματα που όλοι ξέρουμε, ροκανίσματα με γόνατα στον αέρα, ροκανίσματα πλάγια ή μη σε μπάλα γυμναστικής

• τα ψαλιδάκια, ξαπλώνοντας ανάσκελα σε μια ευθεία,

• επίσης μια άλλη πολύ καλή άσκηση είναι σε ξαπλωτή θέση άρση ποδιών με τα χέρια τεντωμένα δίπλα σας. Τα πόδια σε αυτή την άσκηση ανεβοκατεβαίνουν αργά (όταν ανασηκώνετε τα πόδια σας πάνω φροντίστε να κάνουν ορθή γωνία με το έδαφος).

• Άλλες ασκήσεις που θα μπορούσατε να κάνετε είναι η γέφυρα, παίρνετε την στάση σαν να θέλετε να κάνετε push ups με την μόνη διαφορά ότι ακουμπάτε τους πήχεις στο έδαφος και οι αγκώνες σας φροντίζετε να βρίσκονται ακριβώς κάτω από τους ώμους. Προσέξτε να μην κυρτώνετε την μέση σας.

• Και τέλος μια ευρέως γνωστή και πολύ βασική άσκηση είναι το «ποδήλατο», που κάθεστε ανάσκελα και τα πόδια σας είναι σαν να κάνουν πετάλια στον αέρα.

Αν κάνετε αυτές τις ασκήσεις 3 φορές την εβδομάδα και παραπάνω, εφόσον σας το επιτρέπει το πρόγραμμα σας , θα δείτε ορατά αποτελέσματα σε ένα μήνα τουλάχιστον. Για να δυσκολέψετε πιο πολύ το επίπεδο μπορείτε να συνδυάσετε τις ασκήσεις αυτές με βάρη.

Αυτές οι ασκήσεις γίνονται στο σπίτι χωρίς να χρειάζεται να σπαταλήσετε καθόλου χρήματα.

Δείτε επίσης τον χυμό που κάνει θαύματα!

ο χυμός που διώχνει τα περιττά κιλά μέχρι το καλοκαίρι

Comments

comments

 

Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

 

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>