Πώς μπορείς να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου και στις διακοπές;

Καλοκαιράκι, θάλασσα, μυρωδιές από τα ταβερνάκια, παγωτά και διάφοροι πειρασμοί μπορούν να γίνουν εχθρός της σιλουέτας και του βάρους σου. Είναι γεγονός πως το καλοκαίρι  η ζέστη μάς κόβει την όρεξη αλλά μάς την ανοίγει στις διακοπές.

Ίσως, γιατί είμαστε πιο χαλαροί και σκεπτόμαστε πως το κολύμπι, το περπάτημα και βέβαια οι παντός είδους θαλάσσιες δραστηριότητες θα μάς κόψουν την πείνα ή θα συμβάλουν στο κάψιμο θερμίδων.

Αυτό είναι μύθος ή πραγματικότητα; Πώς μπορούμε να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας και στις διακοπές;

Η διατήρηση του βάρους μας είναι συνάρτηση των καλών μας συνηθειών που εφαρμόζουμε 365 ημέρες το χρόνο. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως δεν τρώμε αν δεν πεινάμε και δεν πέφτουμε με τα μούτρα σε ό,τι βρούμε μπροστά μας. Τρώμε δηλαδή τα πάντα αλλά από λίγο.

Τα tips που ακολουθούν είναι στην ουσία στάση ζωής έναντι του τι καταναλώνουμε. Μη ξεχνάμε πως είμαστε αυτό που τρώμε!

Αν στο ταβερνάκι το μεσημέρι φάμε ένα καλό γεύμα καλό είναι το βράδυ να αρκεστούμε σε φρούτα και ένα γιαούρτι. Έτσι αν έχουμε ξεφύγει το μαζεύουμε ελαφρώς.

Αναψυκτικά, χυμοί και ποτά με φειδώ εκτός αν είναι διαίτης ή με λίγες θερμίδες.  Το ίδιο και οι πολυάριθμοι καφέδες (μη ξεχνάτε πως ένα κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη έχει 20 θερμίδες).

Κάλλιστα δοκιμάζουμε τοπικές λιχουδιές αλλά ένα γλυκό ή ένα φαγητό μπορούμε να το μοιραστούμε.Έτσι οι θερμίδες μειώνονται στο μισό ακριβώς.

Στην παραλία τρώμε φρούτα και όχι μπισκότα και ανθυγιεινά snacs.  Αν πεινάμε πολύ μια μπάρα δημητριακών είναι αρκετή για να ξεγελάσει την πείνα μας.

Σε περίπτωση που μείνουμε σε ξενοδοχείο με μπουφέ για πρωινό αποφεύγουμε τα τηγανιτά, τις πολλές μαρμελάδες και τα γλυκά. Πολύ εύκολα ένα πρωινό ξενοδοχείου μπορεί να αγγίζει και τις 800 θερμίδες. Στον αντίποδα αν είστε οπαδοί ενός πλούσιου πρωινού αρκεστείτε σε μια σαλάτα για βράδυ, ή ένα ψητό ψάρι ή κρέας και ενός φρούτου το απόγευμα.

Οι συμβουλές αυτές θα σάς βοηθήσουν να μην πάρετε πάνω από ένα κιλό στη χειρότερη περίπτωση ή να παραμείνετε σταθεροί στο βάρος σας.

Καλές διακοπές!

Comments

comments

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>