Σαλάτα ντομάτα με καρπούζι και φέτα με μόνο 240 θερμίδες το πιάτο!

Πρέπει να γεμίζουμε το πιάτο μας με διαφορετικά λαχανικά και φρούτα, είτε ως μορφής σαλάτας, είτε μαγειρεμένα.

Έχει διαπιστωθεί από έρευνες ότι μερικές τροφές που καταναλώθηκαν μαζί, λόγω του συνδυασμού αυξάνουν την αντιοξειδωτική τους δράση, καθώς και τη δυνατότητα του σώματος να απορροφήσει τις θρεπτικές ουσίες.

Ο οργανισμός μας καίει περισσότερες θερμίδες για την πέψη των πρωτεϊνών παρά για την πέψη των υδατανθράκων. Επιπλέον, οι πρωτεΐνες αυξάνουν τα επίπεδα της γλυκαγόνης, μιας ορμόνης που κινητοποιεί το αποθηκευμένο λίπος.

Προσπαθήστε να προσθέτετε μια πηγή πρωτεΐνης σε κάθε σας γεύμα.Η φέτα, όπως και όλα τα τυριά, περιέχει μικρά ποσά λακτόζης γι’ αυτό και μπορεί να καταναλωθεί από άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη (υπολακτασία).

Από διατροφικής πλευράς, η φέτα είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας που περιλαμβάνουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.

Πώς θα ετοιμάσουμε τη σαλάτα ντομάτα με καρπούζι και φέτα;

Κόβουμε 1 μεγάλη φέτα καρπούζι (χωρίς τα σπόρια) σε μέτρια κομμάτια.

Πλένουμε καλά και κόβουμε, επίσης στο ίδιο μέγεθος με το καρπούζι, 2 μέτριες ντομάτες ή χρησιμοποιούμε περίπου 12-15 τοματίνια cherry. Ψιλοκόβουμε ½ κρεμμύδι ξερό, λίγο βασιλικό και λίγο δυόσμο.

Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνουμε όλα τα υλικά, μαζί με 40γρ φέτας χωριάτικης, την οποία έχουμε εξίσου τεμαχίσει σε μικρά κυβάκια.

Ραντίζουμε με 2 κ.σ. μπαλσάμικο και 1 κ.σ. ελαιόλαδο, αλατοπιπερώνουμε και ανακατεύουμε με προσοχή, ώστε να μη διαλυθεί το καρπούζι. Καλή απόλαυση!

Comments

comments

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>