Σπιτική βυσσινάδα για δροσιά, υγεία και απόλαυση!

Το καλοκαίρι επιβάλλεται να πίνουμε πολλά υγρά προκειμένου ο οργανισμός μας να μην είναι αφυδατωμένος.

Επιπλέον οι χυμοί εμπορίου είναι γεμάτοι συντηρητικά πράγμα που κάνει κακό στην υγεία μας. Μια σπιτική βυσσινάδα θα μάς χαρίσει δροσιά και υγεία. Αποτελεί δε και ένα πρώτης τάξεως ελληνικό αναψυκτικό για μικρούς και μεγάλους.


Τα βύσσινα έχουν πολλαπλές ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό, όπως:

– Υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο

-Περιέχουν υψηλά επίπεδα ανθοκυανινών που έχουν ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες.

-Διαθέτουν οι φυτικές ίνες και τα οργανικά οξέα

– Παρέχουν αντισηπτικές ιδιότητες ενάντια σε λοιμώξεις των ουροφόρων οδών

-Περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, κάλιο και βιταμίνη Α.

ΥΛΙΚΑ:

1 κιλό ζάχαρη

2-3 κιλό βύσσινο

1 κ.γ χυμό λεμονιού

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

Πλύνετε τα βύσσινα με άφθονο νερό, βγάλτε τα κοτσάνια τους και στίψτε τα καλά μέχρι να φύγει ο χυμός τους. Βάλτε το χυμό με τη ζάχαρη να βράσει μέχρι να δέσει σε σιρόπι, όχι όμως πολύ πηχτό.

Προσθέστε στο τέλος το χυμό λεμονιού, ανακατέψτε λίγο ακόμα και κατεβάστε από τη φωτιά.

Αφήστε τη βυσσινάδα να κρυώσει και βάλτε την σε καθαρά και στεγνά κομμάτια.

Όποτε θέλετε να απολαύσετε ένα ποτήρι,βάλτε 1-2 δάχτυλα βυσσινάδα και αραιώνουμε με παγωμένο νερό.

Comments

comments

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>