Θρεπτική σφολιάτα με σπαράγγια και γραβιέρα

sfoliata_me_sparaggia

Γιατί οι Έλληνες παράγουμε σπαράγγια και εξάγουμε σπαράγγια αλλά δεν τα τρώμε;

Τα σπαράγγια είναι γεμάτα βιταμίνες, με το φυλλικό οξύ (βιταμίνη Β9), την A, τη C, την E και την Κ να φιγουράρουν ανάμεσα στα θρεπτικά συστατικά του.

Η βιταμίνη Α μας ωφέλει στην όραση, ενώ η C ενισχύει το ανοσοποιητικό μας, προστατεύοντάς μας από ιώσεις και ασθένειες.

Ακόμη η βιταμίνη Ε προφυλάσσει από τις ελεύθερες ρίζες και είναι απαραίτητη για τη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων και μυϊκών κυττάρων, ενώ η βιταμίνη Κ παίζει σημαντικό ρόλο στην πήξη του αίματος και το φυλλικό οξύ απαιτείται στη σύνθεση, τη διόρθωση και τη λειτουργία του DNA και του RNA.
Διαλέξτε τα σφιχτά και τραγανά αν προσπαθήσετε να τα σπάσετε.

Θα πρέπει να έχουν ένα ωραίο και λαμπερό χρώμα που να αποδεικνύει την φρεσκότητά τους.

Διατηρήστε τα στο ψυγείο, τυλιγμένα σε χαρτί και μέσα σε σακούλα ή φαγητοδοχείο για μερικές μέρες (2 έως 4) ή εναλλακτικά βάλτε τα στην κατάψυξη, αφού πρώτα τα επεξεργαστείτε ελαφρώς, βράζοντάς τα.

Θρεπτική σφολιάτα με σπαράγγια και γραβιέρα- Υλικά

500 γραμμάρια φύλλο σφολιάτας

λίγο αλεύρι

1 1/2 φλιτζάνι γραβιέρα τριμμένη

1 1/2 κιλό σπαράγγια

1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

αλάτι

πιπέρι

Εκτέλεση της σφολιάτας με σπαράγγια και γραβιέρα

Προθερμαίνετε το φούρνο στους 200 βαθμούς. Σε μια αλευρωμένη επιφάνεια, ανοίγετε το φύλλο σφολιάτας ορθογώνιο με διαστάσεις 40 × 25 εκ.

Κόβετε τις άκρες. Τοποθετήστε το φύλλο σε ένα ταψί.

Χρησιμοποιώντας ένα πιρούνι, τρυπήστε τη ζύμη σε όλη την επιφάνεια της.

Ψήνετε μέχρι να ροδίσει, περίπου 15 λεπτά.

Αφαιρέστε τη ζύμη από το φούρνο και πασπαλίζετε με γραβιέρα.

Καθαρίζετε και κόβετε τις άκρες από τα σπαράγγια.

Τοποθετήστε τα όλα πάνω στο φύλλο σφολιάτας.

Αλείψτε με λάδι, αλάτι και πιπέρι. Ψήστε για 20 έως 25 λεπτά και σερβίρετε.

Διαβάστε επίσης:

Εύκολη ομελέτα φούρνου με λαχανικά και τυριά

Comments

comments

 

Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

 

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>