Τι γυμναστική σου ταιριάζει σύμφωνα με το σωματότυπο σου!

Τι γυμναστική ταιριάζει στο σωματότυπο σου; Αποχαιρετήσαμε το καλοκαιράκι και υποδεχόμαστε σιγά σιγά τον χειμώνα.

Μπαίνουμε ξανά σε πρόγραμμα και σε γρήγορους ρυθμούς. Δεν επαναπαυόμαστε, αλλά ψάχνουμε να βρούμε γυμναστήρια και την καλύτερη γυμναστική άσκηση, που ταιριάζει στο σωματότυπο μας. Γιατί δεν χρειάζεται να πειραματίζεσαι με το σώμα σου, δες αυτό που σου ταιριάζει:

1. Σωματότυπο Αχλάδι

Πότε:
Όταν οι γοφοί είναι πιο φαρδιοί από τους ώμους και το στήθος. Η μέση και οι γλουτοί όμως είναι καλοσχηματισμένοι.

Προβληματικές περιοχές:
Κυρίως στο κάτω μέρος του σώματος.

Γυμναστική που ταιριάζει:
Για πιο καλλίγραμμα πόδια και γλουτούς, χρειάζεται γυμναστική με βάρη και αεροβική για να καεί το λίπος, χωρίς να ξεχνιέται να μετράτε μηνιαίως η περίμετρος των γοφών και της μέσης, στοχεύοντας στη μείωση της περιφέρειας των γοφών.

2 .Σωματότυπο Μήλο

Πότε:
Όταν η γυναίκα έχει πλούσιο στήθος, λίγη «κοιλίτσα», ενώ η αναλογία μέσης, γοφών και στήθους είναι ισορροπημένη. Τα οπίσθιά όμως είναι αρκετά μικρά – σχεδόν εξαφανισμένα!

Προβληματικές περιοχές:
Το βάρος χάνεται εύκολα στα πόδια και τα χέρια, αλλά δύσκολα από τη μέση και το στήθος.

Γυμναστική που ταιριάζει:
Ο διάδρομος, το ποδήλατο, κοιλιακοί και ραχιαίοι, καθώς και ασκήσεις για τους γλουτούς, είναι προτεινόμενοι τρόποι γυμναστικής Απώτερος στόχος είναι να μειωθεί η περιφέρεια της μέσης.

3. Σωματότυπο Κλεψύδρα

Πότε:
Όταν η γυναίκα έχει λεπτή μέση, η οποία είναι και πολύ μικρότερη από το στήθος και τους γοφούς της. Δηλαδή είναι μια γυναίκα με καμπύλες, όμορφες γάμπες και αστραγάλους.

Προβληματικές περιοχές:
Αυτού του είδους η γυναίκα παίρνει βάρος στο πίσω μέρος των μηρών της και το πάνω μέρος των χεριών της.

Γυμναστική που ταιριάζει:
Ενδυνάμωση χεριών και ασκήσεις ποδιών.

4. Σωματότυπο Μολύβι

Πότε:
Όταν η γυναίκα είναι πολύ αδύνατη γυναίκα με τους ώμους την μέση και τους γοφούς να είναι σχεδόν στο ίδιο πλάτος. Η πλάτη, τα χέρια και οι ώμοι όμως είναι σχηματισμένα.

Προβληματικές περιοχές:
Τα πόδια έχουν περισσότερο λίπος από το υπόλοιπο σώμα ενώ αν η γυναίκα με αυτό το σώμα πάρει βάρος, το παίρνει από τη μέση και κάτω.

Γυμναστική που ταιριάζει:
Άνοιγμα πλάτης στην τροχαλία, ασκήσεις για τους ώμους.

 

Πηγή: sportsonair.gr

 

 

Comments

comments

 

Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

 

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>