Οι 11 χειμωνιάτικες τροφές που αγαπούν την επιδερμίδα μας

diatrofh

Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο είναι σίγουρο πως θα προσφέρει πολλαπλά οφέλη. Το ζητούμενο είναι η σωστή οχύρωση, προστασία και τόνωση των φυσικών του λειτουργιών.

Με βάση λοιπόν τα συστατικά με αποδεδειγμένες τις παραπάνω ευεργετικές ιδιότητες βρήκαμε τις πιο αντιπροσωπευτικές τροφές του χειμώνα που, τους επόμενους μήνες, θα μάς βοηθήσουν να ενισχύσουμε και να προστατεύσουμε οργανισμό και επιδερμίδα.

Το τί βάζουμε στο πιάτο μας είναι καθοριστικό για την υγεία αλλά και την όψη της επιδερμίδας μας.

Άλλωστε, είμαστε ό,τι τρώμε!

Είναι αλήθεια, ότι όλες οι γυναίκες ανεξαιρέτως από τις πιο μικρές έως και τις μεγαλύτερες ηλικίες επιδιώκουμε και φροντίζουμε ώστε να έχουμε μία λαμπερή και υγιή επιδερμίδα.

Εκτός από τις κρέμες περιποίησης και τα κέντρα αισθητικής, η διατροφή και το τί επιλέγουμε να βάζουμε στο πιάτο μας παίζει καθοριστικό ρόλο σε μια λαμπερή και υγιή επιδερμίδα.

Ποια είναι τα συστατικά που δεν πρέπει να λείπουν από το πιάτο μας; Ποιες είναι οι 11 χειμωνιάτικες τροφές που αγαπούν την επιδερμίδα μας;

Αντιοξειδωτικά

Είναι οι ουσίες που εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες, ενισχύουν τον κυτταρικό μεταβολισμό, συνεργούν στη σύνθεση κολλαγόνου και προστατεύουν από την υπεριώδη ακτινοβολία.

Ιδανικές πηγές αντιοξειδωτικών είναι οι τροφές πλούσιες σε βιταμίνες Α, C και Ε, πολυφαινόλες και φλαβονοειδή.

Καλά λιπαρά

Πολύτιμες πηγές είναι το ελαιόλαδο, τα λιπαρά ψάρια, οι ξηροί καρποί, το σπανάκι, ο λιναρόσπορος.

Πρωτεΐνες

Η κερατίνη, το δομικό συστατικό της τρίχας και των νυχιών και των κερατινοκυττάρων είναι και αυτή πρωτεΐνη.

Ψάρια, πουλερικά -αποφεύγουμε όσο γίνεται το κόκκινο κρέας -, γαλακτοκομικά , αβγά, φασόλια σόγιας, όσπρια, δημητριακά και ξηροί καρποί είναι πλούσιες πηγές πρωτεϊνών.

Σπανάκι

Περιέχει βιταμίνες A, C, Ε και Κ.

Ξεχωρίζει όμως και για την υψηλή του περιεκτικότητα σε φλαβονοειδή, πολυφαινόλες, λουτεΐνη, πολύτιμο αντιοξειδωτικό από την οικογένεια των καροτενοειδών, που προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία.

Μπρόκολο

Φολικό οξύ, βιταμίνες A, Β , βήτα-καροτίνη, και C, σίδηρο, φώσφορο μαγνήσιο, κάλιο και ασβέστιο συνηγορούν σε μια εξαιρετικά θρεπτική τροφή που συμβάλλει στην ενυδάτωση και ενισχυμένη αντιοξειδωτική προστασία της επιδερμίδας.

Καρότο

Η πλουσιότερη φυτική πηγή βήτα-καροτίνης ( προβιταμίνης Α) που σε συνδυασμό με το λυκοπένιο, το οποίο επίσης περιέχει, συνεργούν σε μια εξαιρετική τροφή για την υψηλή προστασία της επιδερμίδας από την UV ακτινοβολία.

Κολοκύθα

Καροτενοειδή, λουτεΐνη, πρωτεΐνες, λιπαρά οξέα, βιταμίνες Α και C, ψευδάργυρος, κάλιο και μαγνήσιο.

Γκρέιπφρουτ

Η χαμηλή θερμιδική του αξία δεν είναι ο μοναδικός λόγος για να το συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας.

Έστω και με στυφή γεύση είναι πλούσια πηγή Α, Β και C όπως επίσης και πολύτιμων μετάλλων.

Φασόλια σόγιας

Η καλύτερη πηγή φυτικών πρωτεϊνών.

Επιπλέον, περιέχουν ισοφλαβόνες – το φυτικό οιστρογόνο που συμβάλλει στην ελαστικότητα της επιδερμίδας-, βιταμίνη C, σίδηρο, ασβέστιο, φώσφορο και κάλιο.

Πράσινο τσάι

Η συστηματική του κατανάλωση ενισχύει την άμυνα της επιδερμίδας, απαλύνει λεπτές γραμμές και βελτιώνει σημαντικά τα επίπεδα ενυδάτωσης.

Φίλες μου, δώστε βάση στον κατάλογο των 11 χειμωνιάτικων τροφών που αγαπούν την επιδερμίδα σας.

Η ομορφιά της επιδερμίδας, η υγεία και η ευεξία πηγάζουν κατά κύριο λόγο από τις τροφές που βάζουμε στο πιάτο μας!

Διαβάστε σχετικά:

10 μυστικά που θα σ’ ανακουφίσουν από τον πονόλαιμο

Comments

comments

 

Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!

 

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>