Θέλεις αψεγάδιαστη επιδερμίδα; Η Victoria Beckham αποκαλύπτει τα μυστικά της!

victoria

Κάθε γυναίκα θέλει να έχει μια φωτεινή και λαμπερή επιδερμίδα χωρίς ακμή, ρυτίδες έκφρασης,σφριγηλή  σαν 20αρας.

Ο χρόνος, βέβαια, είναι αδυσώπητος εχθρός αλλά μικρά μυστικά που κατά διαστήματα αποκαλύπτουν διάσημοι. Αυτή τη φορά η Victoria Beckham μοιράζεται μαζί της τα μυστικά για την περιποίηση της.

Η επιδερμίδα του προσώπου αποτελεί τον καθρέφτη της ομορφιάς μας. Ένα λαμπερό πρόσωπο γεμάτο υγεία μάς κάνει αυτομάτως πιο συμπαθείς και πιο ελκυστικούς.

Η Victoria Beckham είναι από τις γυναίκες που προσέχουν πολύ την εικόνα της και προσπαθεί να δείχνει ελκυστική και ενδιαφέρουσα τόσο για την ίδια όσο και το σύζυγό της και τους θαυμαστές της.

Ποιο είναι όμως το μυστικό της;

Πριν λίγες ημέρες  παραχώρησε μια συνέντευξη στο περιοδικό «Edit» και είπε πως φροντίζει να καθαρίζει σχολαστικά την επιδερμίδα της.

Επίσης πίνει πολύ νερό και επισκέπτεται με ευλαβική συνέπεια το δερματολόγο της  για καθαρισμό προσώπου.

Μεταξύ άλλων δήλωσε και το εξής:

«Επισκέπτομαι συχνά τον δερματολόγο μου στο Λος Άντζελες, Harold Lancer, ο οποίος είναι άριστος στη δουλειά του. Τον ξέρω εδώ και χρόνια, αυτός έσωσε το δέρμα μου»

Και συμπληρώνει:

«Συνήθιζα να έχω προβλήματα με την επιδερμίδα μου και εκείνος με συμβούλεψε να τρώω σολομό, κάθε μέρα, σε όποιο γεύμα θέλω, χωρίς να το παραλείψω όμως ούτε μια μέρα.»

Τα 80 γρ. μαγειρεμένου σολομού περιέχουν:

Θερμίδες: 196 kcal
Υδατάνθρακες: 0 g
Λιπαρά: 11 g
Πρωτεΐνη: 22 g
Φυτικές ίνες: 0 g
Γλυκαιμικός Δείκτης: Χαμηλός

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στο σολομό, βοηθούν στην ενίσχυση της «καλής» χοληστερόλης (HDL) και στη μείωση της «κακής» χοληστερόλης (LDL).

Το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA), ένα συγκεκριμένο είδος ωμέγα-3 λιπαρού οξέος έχει αποδειχθεί ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό στη μείωση της συνολικής χοληστερόλης και στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς.

Ο σολομός είναι μία από τις καλύτερες πηγές τροφίμων για το DHΑ, καθώς σε μια μερίδα 80 γρ. περιέχει 1.000 έως 1.500 mg.

Mε την υψηλή περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνες, σίδηρο και βιταμίνη Β12, ο σολομός μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αθλητικής απόδοσης.

Τα ωμέγα- 3 λιπαρά οξέα του σολομού μπορούν να είναι επωφελή για την εντερική υγεία, ενώ έχουν και αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες.

Comments

comments

No Comments Yet

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>