Καλύτερα να ψάξεις δουλειά ή να τη φτιάξεις;

newlife

 

Η αναζήτηση εργασίας γίνεται όλο και πιο δύσκολη λόγω της μεγάλης μικρής ζήτησης από την πλευρά των εργοδοτών και τη μεγάλη προσφορά από τη πλευρά των εργαζομένων.Οι εταιρίες γνωρίζουν ότι έχουν το πάνω χέρι και μπορούν να προσφέρουν συνεχώς χαμηλότερους μισθούς και χειρότερες συνθήκες εργασίας με το σκεπτικό ότι αν κάποιος δε δεχτεί, θα βρεθεί κάποιος άλλος στη θέση του.Πολλές θέσεις εργασίας θα σταματήσουν να υπάρχουν τα επόμενα χρόνια και πολλοί θα οδηγηθούν στην ανεργία.Υπό αυτές τις συνθήκες δεν είναι άσχημη ιδέα να ανοίξεις τη δική σου επιχείρηση.

 

Για να ξεκινήσεις τη δική σου δουλειά πρέπει να είσαι διαφορετικός.

Χρειάζεται να προσφέρεις κάτι που είναι διαφορετικό από αυτό που υπάρχει ήδη στην αγορά ή στον τομέα στον οποίο σκοπεύεις να δραστηριοποιηθείς.Ψάξε ανάμεσα σ’ αυτά που ξέρεις να κάνεις. Ξεκίνα ψάχνοντας τι ξέρεις να κάνεις καλά καθώς και τι σου ταιριάζει. Ανάμεσα στα παράξενα πράγματα που ξέρεις να κάνεις, ψάξε κάτι που μπορεί να σου αποφέρει κέρδος,διότι μόνο αυτοί προσφέρουν κάτι διαφορετικό από τους υπόλοιπους, κάτι μοναδικό.

 

Βρες τον τομέα σου.                                                                                                                                                                                                                          

Όταν έρθει η στιγμή να φτιάξεις τη δική σου δουλειά, θέσε το εξής ερώτημα: «ποια ανάγκη ικανοποιώ ή ποιο πρόβλημα λύνω;». Όταν καταφέρεις να απαντήσεις σ’ αυτήν την ερώτηση, το μόνο που σου μένει είναι να δημιουργήσεις τη δική σου «πρόταση αξίας». Αυτό σημαίνει να προσδιορίσεις τα πλεονεκτήματα που έχει ένας πελάτης όταν σε προσλάβει να λύσεις το πρόβλημά του ή να ικανοποιήσεις την ανάγκη του.Οι πελάτες πληρώνουν κάποιον που τους λύνει τα προβλήματα, τους ικανοποιεί τις ανάγκες, τις επιθυμίες ή τις προσδοκίες τους και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα όταν βλέπουν ότι η λύση τους προσφέρει μια επιπλέον αξία. Η επιπλέον αξία πρέπει να έχει τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω χαρακτηριστικά: Οικονομία,Ταχύτητα,Αποτελεσματικότητα,Αποκλειστικότητα,Ευκολία.

 

Αναζήτησε τον πρώτο σου πελάτη.                                                                                                                                                                                              

  Ποιος θα είναι ο πελάτης μου; θα είναι εταιρία, ιδιώτης, ελεύθερος επαγγελματίας, άνεργος;Μπες στη θέση του πελάτη σου. Ποια είναι τα προβλήματα της καθημερινότητάς του που τον κουράζουν, τον αγχώνουν, τον αποσυντονίζουν;
Τι είδους λύση χρειάζεται; Με άλλα λόγια, τι θα του πουλήσεις: προϊόντα, υπηρεσίες ή και τα δύο.
Πόσα χρήματα είναι διατεθειμένος να πληρώσει; Χρειάζεται ο πελάτης σου να έχει τη δυνατότητα και την επιθυμία να σε πληρώσει για να μπορέσεις να ζήσεις από αυτή τη δουλειά.

 

Διατήρησε το κίνητρο.

 Αφού ξεκινήσεις, το κλειδί είναι να μη σταματήσεις. Όπως όλα τα πράγματα χρειάζεται επιμονή και υπομονή και με αυτήν την έννοια χρειάζεται να δίνεις το 100% σου. Το είσαι αφεντικό του εαυτού σου απαιτεί πειθαρχεία αλλιώς η επιχείρησή σου θα καταρρεύσει. Είναι απαραίτητο να απαιτείς από τον εαυτό σου να βελτιώνεται και να μαθαίνει καθημερινά για να μείνεις στην αγορά.Ο καθένας μπορεί να επιτύχει ό,τι βάλει στο νου του αν προσπαθήσει όσο χρειάζεται. Βάλε ένα στόχο και κάνε το πρώτο βήμα για τον επιτύχεις. Ξεκίνα ένα χόμπι που μπορεί να μετατραπεί σε δουλειά και βγες από την ανεργία. Γνώρισε κόσμο που μπορεί να σε βοηθήσει.

 

Πηγή

Comments

comments