15 ιδέες για υγιεινά σνακ

dfssg

Στο παρελθόν αρκετοί υποστήριζαν ότι τα ενδιάµεσα γεύµατα µπορούν να οδηγήσουν στην αύξηση βάρους. Πρόσφατες έρευνες όμως έχουν δείξει ότι τα μικρογεύματα όχι μόνο αυξάνουν το μεταβολισμό αλλά βοηθούν στην απώλεια περισσότερου σωματικού λίπους. Απλά πρέπει να είναι με τη µορφή θρεπτικών σνακ . Συνήθως κάνουμε το λάθος να επιλέγουμε την εύκολη-ανθυγιεινή-λύση που μας «φορτώνει» με πολλές θερμίδες και πολύ λίγα θρεπτικά συστατικά. Ειδικά τώρα που το κρύο είναι τσουχτερό ο οργανισμός χρειάζεται περισσότερα «καύσιμα» για να αντεπεξέλθουμε στις καθημερινές μας δραστηριότητες.

Ιδού 15 υγιεινά-ολιγοθερμιδικά σνακ που θα κόψουν την πείνα σας χωρίς να σας φορτώσουν …τύψεις.

 

  • 1 μικρό μήλο κομμένο σε φέτες, αλειμμένες με 1 κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο και κανέλα . Διαφορετικά μπορείτε να αλείψετε λίγο ταχίνι στην άκρη κάθε φέτας μήλου.
  • Αχλάδι με τυρί ricotta και ένα κουταλάκι του γλυκού κανέλα. Αλλιώς απολαύστε το αχλάδι σας με μία ”πινελιά” φυστικοβούτυρου.
    milo-voutiro-1124-gallarge
  •  Μία χούφτα αμύγδαλα ή καρύδια. Η θρεπτική αξία των ξηρών καρπών είναι ανυπολόγιστη αφού περιέχουν καλά λιπαρά (ω-3), βιταμίνες, αλλά και αντιοξειδωτικές ουσίες.
  • 2 κράκερς ή κριτσίνια ολικής άλεσης µε τυρί cottage.
  • Ρόφημα μπανάνας με γάλα χαμηλών λιπαρών, μέλι και κουάκερ. Αν έχετε λιγούρα για κάτι γλυκό περιχύστε μία μπανάνα με κουβερτούρα.
    EK0401_Chocolate_Banana_Pops.jpg.rend.sni12col.landscape
  • Δύο φλιτζάνια σπιτικό ποπ κορν (χωρίς βούτυρο) με λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς. Αλλιώς ανακατέψτε 3 φλιτζάνια ποπ κορν με 1 κουταλάκι του γλυκού σουσάμι για να φτιάξετε ένα «ιδιαίτερο» σουσαμένιο ποπ κορν.
  • Στικ λαχανικών(καρότο και αγγούρι) είτε με λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών είτε με κάποιο ελαφρύ ντιπ γιαουρτιού.
  • Για τους λάτρεις των gourmet σνακ προτείνουμε ρολάκια καπνιστού σολομού γεμιστά με τυρί κρέμα χαμηλών λιπαρών και λίγο άνηθο.
    light-snacks_salmon_ins
  • Μπάρες δημητριακών ή ρυζογκοφρέτες(3 δίνουν 80 θερμίδες). Τις ρυζογκοφρέτες μπορείτε να τις συνδυάσετε και με τυρί cottage χαμηλών λιπαρών.
  • Ζελέ φρουτών με κομμάτια φρέσκων φρούτων
  • Ντοματάκια με κατσικίσιο τυρί. Βάζετε 2 κουταλιές της σούπας κατσικίσιο τυρί πάνω σε 5 μισά μεγάλα ντοματάκια. Μετά πασπαλίζετε με ψιλοκομμένα μυρωδικά (άνηθο ή μαϊντανό) για extra νοστιμιά.
  • 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με 1 κουταλιά της σούπας μέλι ή σιρόπι σφενδάμου και κανέλα . Εναλλακτικά μπορείτε να το συνοδεύσετε με αποξηραµένα φρούτα π.χ. δαµάσκηνα ή βερίκοκα.damaskina-pose-me-giaourti
  • 1 μικρή τορτίγια με 1 κουταλιά της σούπας τυρί κρέμα light, 1 φέτα καπνιστό σολομό, μαύρο πιπέρι και φύλλα μαρουλιού ή σπανακιού.
  • 2 μικρά μπισκότα βρώμης
  • 1 μπολ κουάκερ με τριμμένο μήλο, μέλι και κανέλα

Καλή απόλαυση!

Comments

comments