Το να επιβιώσει σήμερα κάποιος στη δουλειά του και μάλιστα να περνάει και καλά, δεν είναι εύκολο. Πολύ άγχος, πίεση και βέβαια αντίξοες συνθήκες μάς προκαλούν εκνευρισμό και έντονο θυμό κάποιες φορές.
Επειδή εμείς νοιαζόμαστε για την καλή ψυχολογία των αναγνωστών μας και θέλουμε να περνάτε όσο γίνεται καλύτερα έχουμε βρει 4 μυστικά -κλειδιά που θα επαναφέρουν το χαμόγελό σας και θα κάνουν τη καθημερινότητα στη δουλειά ποιο ευχάριστη και ανεκτή.
Ας αναλύσουμε αυτά τα περιβόητα 4 μυστικά …
1. Σκεφτείτε τους λόγους που εργάζεστε:
Βρίσκοντας το προσωπικό σας νόημα στη δουλειά θα μπορέσετε να βελτιώσετε το πώς την αντιμετωπίζετε, να αξιολογήσετε με μεγαλύτερη ειλικρίνεια τί σας γεμίζει και τί σας απωθεί στην τωρινή σας δουλειά και να βρείτε περισσότερα κίνητρα για την καριέρα σας.
Μ’ αυτόν τον τρόπο ακόμα μπορείτε να ενισχύσετε τα θετικά στοιχεία της εργασίας σας και να βελτιώσετε εκείνα που δε σας ικανοποιούν.
2. Ασχολείστε με τη ανέλιξή σας;
Δημιουργήστε το προσωπικό σας πλάνο καριέρας, θέστε εργασιακούς στόχους τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και σε πιο μακροπρόθεσμο επίπεδο και δουλέψτε προς την κατεύθυνση υλοποίησης των στόχων σας.
Θυμηθείτε όμως ότι όταν γνωρίζουμε πού θέλουμε να είμαστε επαγγελματικά σε μερικά χρόνια είναι πιο εύκολο να κάνουμε εκείνες τις επαγγελματικές επιλογές που θα μας φέρουν πιο κοντά στο στόχο αυτό και να κινητοποιηθούμε πιο έντονα για την υλοποίηση τους, να αποκτήσουμε πιο ξεκάθαρη εικόνα για το ρόλο της τωρινής μας εργασίας στην εξέλιξη της καριέρας και να προσδώσουμε ένα διαφορετικό νόημα στη δουλειά μας.
3. Κάνετε σωστή εκτίμηση των γεγονότων και πώς αντιδράτε;
Προσπαθήστε να εστιάσετε στο παρόν και να οργανωθείτε με τον καλύτερο τρόπο για να ανταποκριθείτε στις υποχρεώσεις σας.
Για να βλέπετε τη δουλειά σας πιο θετικά, αποφύγετε ερεθίσματα και ανθρώπους που σας προξενούν αρνητισμό, δώστε την προσοχή στα στοιχεία που σας κινητοποιούν στον εργασιακό σας χώρο, προσπαθήστε να βελτιώσετε τα αρνητικά στοιχεία και συμπεριλάβετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα δραστηριότητες της εργασίας σας που σας κεντρίζουν το ενδιαφέρον.
4. Μάθετε να να διαχειρίζεστε τις απογοητεύσεις:
Πρέπει να αποδεχτείτε ότι στην εργασιακή σας καθημερινότητα θα υπάρχουν και “κακές” μέρες και να προσπαθείτε να μαθαίνετε και να βελτιώνεστε μέσα από τις αποτυχίες σας.
5. Είστε συνεπείς στις υποχρεώσεις σας;
Η καταγραφή των υποχρεώσεων σε λίστα, η τήρηση των προθεσμιών και του χρονοδιαγράμματος, η αποφυγή αναβολής συγκεκριμένων δραστηριοτήτων και η αποτελεσματική διαχείριση του φόρτου εργασίας θα σας βοηθήσουν να είστε συνεπείς απέναντι στις επαγγελματικές σας υποχρεώσεις, να αναγνωρίζεται η δουλειά σας και να λαμβάνετε την εργασιακή ικανοποίηση που σας αξίζει.
6. Φτιάξτε το εργασιακό κλίμα στα μέτρα σας:
Προσεγγίστε τους συναδέλφους σας, ανταλλάξτε απόψεις πέρα από τα θέματα της δουλειάς και μη διατηρείτε μόνο τυπικές σχέσεις μαζί τους.
Επιπλέον αποφύγετε συμπεριφορές που μπορεί να ενοχλήσουν ή να δημιουργήσουν αρνητική εικόνα για το άτομο σας, όπως το κουτσομπολιό, καλλιεργήστε έναν υγιή ανταγωνισμό, βοηθήστε συνεργάτες σας είτε σε προσωπικά είτε σε ζητήματα δουλειάς αν χρειάζονται τη βοήθειά σας και δημιουργήστε κλίμα εμπιστοσύνης.
Διαβάστε σχετικά:
Πώς θα δώσεις προστιθέμενη αξία στο βιογραφικό σου!