9 καθημερινοί τρόποι για να κάψετε θερμίδες χωρίς κόπο

Smiling Young Businesswoman Walking Up Stairs
Αν βαριέστε το γυμναστήριο ή δεν βρίσκετε χρόνο να το επισκεφτείτε υπάρχουν αρκετοί καθημερινοί τρόποι για να χάσετε πόντους. Μικρές κινήσεις που θα φέρουν μεγάλη διαφορά στο σώμα σας. Μέχρι το τέλος του χρόνου υιοθετήστε το ακόλουθο τελετουργικό για την κινητικότητά σας και βγείτε κερδισμένες.

 

Tips & tricks:
-Προτιμήστε να χρησιμοποιείτε τις σκάλες και όχι τους ανελκυστήρες. Ακόμη και τις κυλιόμενες σκάλες να τις ανεβαίνετε. Για κάθε λεπτό που ανεβαίνετε μία σκάλα καίτε 9 θερμίδες.

 

Βγάλτε βόλτα το αγαπημένο σας τετράποδο για 1 τέταρτο και θα χάσετε 74 θερμίδες. Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Μιζούρι όσοι βγάζουν βόλτα το σκυλάκι τους περπατούν 28% πιο γρήγορα. Λόγω του ενθουσιασμού τους παρασύρονται και επιταχύνουν τον βηματισμό τους.
-Μην παρκάρετε το αυτοκίνητο ακριβώς στον προορισμό σας. Αφήστε το λίγο πιο μακριά για να περπατήσετε(5 λεπτά=22 θερμίδες)
-Στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κατεβείτε μία στάση νωρίτερα και περπατήστε το υπόλοιπο.
-Ένα από τα πιο έξυπνα tricks είναι να περπατάτε όσο διαρκεί το τηλεφώνημά σας. Σηκωθείτε από τον καναπέ κι αρχίστε το χαλαρό περπάτημα. Πριν καλά καλά το καταλάβετε θα κάψετε 100 θερμίδες. Ντριν!

 

-Το πλύσιμο του αυτοκινήτου είναι άλλος ένας τρόπος για να κάψετε θερμίδες( 200 θερμίδες μέσα σε μία ώρα). Θα γλυτώσετε και χρήματα με αυτό τον τρόπο.

 

-Πηγαίνετε μέχρι το γραφείο των συναδέλφων ή του αφεντικού αντί να τους/του στέλνετε ηλεκτρονικά μηνύματα.

 

– Σηκωθείτε για ν’ αλλάξετε κανάλι στην τηλεόραση και αφήστε το τηλεκοντρόλ στην άκρη.

 

Ασχοληθείτε εντατικά με τις δουλειές του σπιτιού, ειδικά με το σκούπισμα και την κηπουρική. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε προηγούμενο  άρθρο μας.

 

Comments

comments