Λένε ότι «ο πιο αγαπημένος σύντροφος μιας γυναίκας δεν είναι ο άνδρας της αλλά η τσάντα της» αλλά και ότι «η τσάντα κάνει τη γυναίκα».
Δεν υπάρχει γυναίκα που δεν επενδύει σε μια καλή τσάντα. Οι περισσότερες μάλιστα βγάζουμε από τις ντουλάπες τσάντες που έχουμε καταχωνιάσει και τις χρησιμοποιούμε μετά από χρόνια, εκ νέου, αφού η μόδα κάνει κύκλους.
Στο βίντεο θα δούμε τσάντες εποχής με αναγεννησιακά μοτίβα, χερούλια εντυπωσιακά που παραπέμπουν σε κόσμημα, τη διάσημη Kelly bag του οίκου Hermès, την οποία ενέπνευσε η κομψή πριγκίπισσα του Μονακό Grace Kelly, μέχρι τα χρωματιστά μπροκάρ τσαντάκια του Christian Lacroix.
Τα λογότυπα στις τσάντες καθώς και οι κλασσικές επώνυμες και πανάκριβες, των διάσημων οίκων, κοστίζουν μια περιουσία γιατί είναι διαχρονικές και σύμβολο ποιότητας και class.
Η πλειοψηφία των αγοραστών πλούσιων τσαντών δεν ήταν- προ κρίσης- οι εξαιρετικά ζάπλουτοι, αλλά οι εύποροι, δηλαδή με ετήσια εισοδήματα ως 150.000 ευρώ το χρόνο.
Γι’ αυτό σήμερα κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της ακόμη και αν δεν μπορεί να αγοράσει μια ακριβή τσάντα διάσημων οίκων, μπορεί να αγοράζει εντυπωσιακά σχέδια δίνοντας όμως βάση στην ποιότητα και στο ύφος που αποπνέουν.
Δεν είναι μυστικό, άλλωστε, πως καθημερινά βλέπουμε γύρω μας πολλές κοπέλες και κυρίες με τσάντες πιο ταπεινές που θυμίζουν όμως σε γραμμή αυτές των πανάκριβων σχεδιαστών.
Το social-life, social-style κτλ διαλύθηκε λόγω των μειώσεων των μισθών.
Οι μισθοσυντήρητες κατά κύριο λόγω κυρίες, βολεύονται όχι με αντίγραφα αλλά με τσάντες όμορφες και ενδιαφέρουσες σε σχεδιασμό, προσιτές αλλά καλής ποιότητος.