Σε μια προσπάθεια επαναπροσδιορισμού του όρου ”σέξυ” η εταιρεία Lane Bryant , η οποία είναι ευρέως γνωστή για το σχεδιασμό εσωρούχων σε μεγέθη large και x-tra large, δημιούργησε μια καμπάνια με τίτλο I’m no Angel. Στην καμπάνια αυτή συμμετέχουν έξι υπέροχα μοντέλα plus size, φορώντας τα νέα εσώρουχα της σειράς και μιλώντας για το τι πιστεύουν ότι είναι αυτό που τις κάνει σέξυ.
Το αποκορύφωμα είναι ότι στο τέλος του σποτ όλες καταλήγουν στην δήλωση ”I’m no Angel” κάνοντας παράλληλα ένα όχι ιδιαίτερα κολακευτικό υπαινιγμό για τους αγγέλους της Victoria Secret.
H εταιρεία Victoria’s Secret έχει συχνά δεχτεί τα πυρά επειδή προβάλλει μη ρεαλιστικά γυναικεία πρότυπα ομορφιάς. Οι προδιαγραφές των αγγέλων της Victoria είναι το άλλο άκρο από τη Lane Bryant. Πανύψηλες καλλονές με μακριά πόδια και αδύνατες στο όριο του skinny και της ανορεξίας. H διαφημιστική καμπάνια που προωθούσε η εταιρεία Victoria’s Secret αρχικά ονομάζοταν ”The Perfect Body” (το ιδανικό σώμα) αλλά ύστερα από πόλεμο που δέχτηκε απο τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τις αντιδράσεις του κοινού μετονομάστηκε σε ”A Body for Everybody” (ένα σώμα για τον καθένα).
Στον αντίποδα , η Lane Bryant , βρίσκει τεράστια αποδοχή από τις γυναίκες και το αγοραστικό κοινό, εξυμνώντας όλα τα μεγέθη και επαναπροσδιορίζοντας την παραδοσιακή εικόνα και έννοια του sexy. Χιλιάδες γυναίκες έσπευσαν να ενθαρρύνουν αυτήν τη καμπάνια κάνοντας δημοσιεύσεις στο Twitter και το Instagram με hashtag #ImΝoAgel, δημοσιεύοντας τις φωτογραφίες τους εκεί και δηλώνοντας ότι νιώθουν θελκτικές και περήφανες για το σώμα τους.
Όλο και περισσότερες γυναίκες δηλώνουν περήφανα ότι νιώθουν πλέον σέξυ με τα παραπάνω κιλά τους και ότι δεν χρειάζονται ταμπέλες και αριθμούς για να νιώσουν αληθινές και όμορφες. Σίγουρα, η καμπάνια αυτή έχει καταφέρει να προσδώσει αυτοπεποίθηση στις γυναίκες που δεν έχουν τις αναλογίες μοντέλων και ελπίδα ότι τα πρότυπα ομορφιάς της κοινωνίας και της βιομηχανίας της μόδας, εκτός απο υποκειμενικά είναι και ρευστά.