Πασχαλινό τραπέζι: Ξέρεις πόσες θερμίδες περιέχει κάθε τι που τρως;

Το Πασχαλινό τραπέζι είναι μια πανδαισία χρωμάτων και ευωδιών. Τόσο το αρνάκι ή το κατσικάκι, όσο και τα υπόλοιπα εδέσματα σπάνε τη μύτη μας, από το πρωί. Η Κυριακή του Πάσχα έχει καθιερωθεί ως ημέρα γλεντιού όπου τραγούδια, χοροί και φαγητό πρωταγωνιστούν.

Αν δε θέλεις να ξεφύγεις και να κάνεις ατασθαλίες μήπως θα ήθελες να μάθεις πόσες θερμίδες περιέχει κάθε τι που τρως;

Αρνί στη σούβλα το οποίο έχει 250-300 θερμίδες τα 100 γραμμάρια.

Κατσικάκι σουβλιστό με 150 θερμίδες, τα 100 γραμμάρια.

Μαγειρίτσα– μερίδα (ανάλογα με τον τρόπο που μαγειρεύεται) 500 θερμίδες.

Κοκορέτσι, 100 γραμμάρια περιέχει 150-200 θερμίδες.

Αυγό της Λαμπρής, (όπως και το απλό βρασμένο δηλαδή), έχει 80 θερμίδες.

Σοκολατένια αυγά, ( δεν πάει βάσει σχεδίου -δηλαδή άλλο ο λαγός και άλλο ο πετεινός), 100 θερμίδες/ 20 γραμμάρια.

Πασχαλινά κουλουράκια /ένα τεμάχιο 230 θερμίδες.

Τσουρέκι Πασχαλινό, αυτό και αν είναι αμαρτία, 70 γραμμάρια 300 θερμίδες.

Από την άλλη βέβαια, στον αντίποδα της δίαιτας και της προσοχής, η ημέρα είναι γιορτινή και το να ξεφύγεις και να φας και πέντε μπουκιές παραπάνω δε χάλασε ο κόσμος.

Εμείς, ωστόσο θα σου προτείναμε να φας πολύ σαλάτα και δη χωριάτικη που από μόνη της είναι πλήρης τροφή και λίγο κρέας χωρίς την πέτσα που αποτελεί βόμβα χοληστερίνης.

Επίσης, ένα αυγό θα σου κόψει την πείνα και μαζί με τη φασαρία του ποιος έσπασε ποιόν κανείς δε θα πάρει χαμπάρι τις ποσότητες που καταναλώνεις.

Το τσουρέκι, μπορείς να το φας ως πρόγευμα μαζί με ένα καφέ. Τη δε μαγειρίτσα μόνη, χωρίς ψωμιά την επομένη ως κύριο γεύμα.

Όσο για το σοκολατένιο αυγό, προτίμησε να φας μαύρη σοκολάτα υγείας και αυτή ίσως μια άλλη ημέρα.

Έτσι και τίποτα δε θα στερηθείς αλλά και θα απολαύσεις τα πάντα με φειδώ.

Comments

comments

     

    Θέλεις να διαβάζεις άρθρα σαν το παραπάνω

    Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση!